Kor Hasan pogacalari:)


Bildigimiz mayali pogaca.Farki sekli...Arkadasim Pinar in tarifi uzerine bu sekilleri verdim.Tarif:
3 yumurta(birinin sarisi ayrilir)
1 su bardagi siviyag
1 su bardagi sut
1 su bardagi ilik su
1 paket yas maya
tuz
seker
un
Once maya sut ve suyla eritilir.Daha sonra diger malzemeler katilarak yumusak bir hamur yapilir.-hamur yarim saat bekletilir.Iste bu asamada arkadasim Pinar hamuru dorde bol demisti.Ama benim hamur ya daha cok un kaldirdi ya da daha cabuk maya aldi.Cunku buyuk bir hamur oldu.O dorde bolup elde edilen her parca da merdaneyle acilarak sekize bolunuyor ve sigara boregi gibi sariliyor.200 derecede psiirliyor.Afiyet seker olsun.Dedigim gibi bezeler cok buyuk olmasin cunku pisince de sisiyor ve seklini biraz kaybediyor.

Yorumlar

Jasminskager dedi ki…
Canim bensiz nasil bogazindan gecti senin,askolsun ay ne yapsam yarin sana mi gelsem acaba.
He he bugun bize Pinar elmali tart yapmisti sende pek severdin hani.eeee kizim gelmeyince mahrum olursun iste he he he.
suTLukaHve dedi ki…
yapma yaa....elmai oldugunu bilsem ne yapar eder gelirdim..cocogu evde birakir gelirdim:)ya deneme amacli gece gece esti yaptim.sakdadanak da koydum.
Adsız dedi ki…
Elinize sağlık çok güzel görünüyorlar...
kahve
çay kahve
www.cayvekahve.com

Bu blogdaki popüler yayınlar