Cheesecake


Iste bu da cheeeeesecake:)
Benim gibi yillarca denemek istememis birisi icin birden askla sevkle deneme istegi dogmasi cok enteresandi.Dun oturdum usenmedim denedim.Ama hayatimda ilk defa yedigim icin nasil oldugu konusunda bir yorum yapamayacagim.yani olmasi gerektigi gibi mi bilmiyorum...Tariften tek farki uzerinde visneli jole olmasi gerekmesiydi.Ama ben jolenin kivamini tutturmadan ustune boca ettigin ciim kelepce kalibin yanarina doldu ve cheesecake in alt tabanini islatti:(ama yine de iyiydi cunku icine cekti sulu joleyi.Jole ustunde kalmadigi icin cok sussuz geldi bana.Dusundum tasindim en iyisi ustune karamel yapayim dedim.
Malzemeler:
1 paket yulafli buskuvi
50 gr margarin
1 paket labne veya tuzsuz krem peynir
4 yumurta
2 yemek kasigi kati yogurt
2-3 yemek kasigi toz seker
1 paket visne jolesi
Yapilisi:
Buskuvi rondodan gecirilerek eritilmis margarinle karistirilir.Bu karisim kelepceli kek kalibinin tavanina ve yanlarina yayilir.Kalibi buzdolabinda bekletirken bir kapta 4 yumurta sarisi,yogurt ve peynir iyice karistirilir.Diger kapta yumurta aklari ve toz seker kar haline getirilir.Sonra tahta kasikla kar haline gelmis yumurta beyazlari diger karisima katilir.Bu karisim dolapta bekleyen kaliba dokulur.140 derecedeki firinda uzeri pisene kadar pisirilir.Soguduktan sonra hazirlanan jole uzerine koyulur ve donmasi icin yine buzdolabinda bekletilir.Soguk olarak servis yapilir....

Yorumlar

Jasminskager dedi ki…
Bende ilk kez yedim , guzeldi canim ellerine saglik.
Birben dedi ki…
ayy züper görünüo, keşke biraz daha büyük bi fotö olsaydı karamelleri daha iyi görürdük:)
Adsız dedi ki…
Elinize sağlık harika görünüyorlar...

kahve
çay kahve
www.cayvekahve.com

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kor Hasan pogacalari:)