En sonunda benim Muffin tarifim:)

Malzemeler:

Bir bucuk cay bardagi sut
Bir bucuk cay bardagi yogurt
Bir yumurta
125 gr yani yarim paket margarin
2.5 su bardagi un
Bir su bardagi toz seker
2 yemek kasigi kakao
Bir paket kabartma tozu
Bir paket vanilya
Bir tatli kasigi karbonat

Yapilisi:

Margarini eritin yumurta,sut,vanilya,yogurdu ekleyin bir guzel karistirin.Diger tarafta da diger malzemelerin hepsini guzelce karistirin (unu eleyin,elemeseniz de olur eskiden elemek mi varmis:P)Daha sonra iki karisimi birbirine ekleyin.Kaliba dokun.Cikolata varsa kucuk kucuk dograyip icine batirin Annem bana visne receli yapmisti ondan visneleri calip icine koydum.170 derece firinda 25-30 dakika pisirin.Afiyet olsun.He bir de benim karbonatim yoktu ben onun erine kabartma tozu koydum.

Yorumlar

Adsız dedi ki…
esma senin de muffinlerin çok çekici görünüyor ;).. Ayy şimdi olsaydı da yeseydim :).

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kor Hasan pogacalari:)